קורס מזכירות וניהול משרד

מנהלי משרד איכותיים יכולים לתרום המון לתפקוד המשרד, לשפר את תפוקת העבודה בו, ולתרום ליצירת אווירת עבודה נעימה. הביקוש למנהלי מערכות משרדיות מקצועיים נמצא בעלייה מתמדת, מעסיקים רבים מגלים את השפעתו המכרעת של מנהלי המשרד על הסדר והארגון, בעלי עסקים רבים מעדיפים להעסיק מנהלי מערכות משרדיות עתירי ידע וכישורים שעברו קורס מסודר שמתמצאים ב’עניינים’.

4 חודשים 15 מפגשי ערב
שעות ערב 18:00 -21:00
נתיבות / אופקים

הקורס מתאים ל:

לאנשים ששואפים לעבוד בענפי המזכירות במשרדים השונים מי שהקים עסק המבוסס על משרד והוא מעוניין לדעת איך לתפעל בצורה אופטימלית את כל ענייני המשרד

מהם תנאי הקבלה?

מעל גיל 18

במה אוכל לעבוד?

מזכירה ומנהלת משרד בתחום משרדי הביטוח, מזכירות בתי ספר, משרדי עירייה וממשלה משרדי כח אדם מפעלים ועסקים שונים

האם יש תעודה?

תעודה מטעם המכללה ‘מרכז קריירה’

  • סוגי ארגונים והכרת התהליך הניהולי.
  • הגדרת מושגים בתקשורת הארגון ומרכיביה.
  • מערכות מידע וניהול רשומות במשרד.
  • חשבונאות- מושגי יסוד בכלכלה. מיון לפי נושאים (כרטסות)
  • ידע ועקרונות המע”מ
  • ניהול קופה קטנה
  • ידע ומטרת גביית המיסים.
  • הכרת המחשב האישי – המשרד הממוחשב
  • יישומי המחשב – אופיס (וורד ואקסל)
  • כתיבה עסקית – מילוי טפסים שונים וכתיבת מסמכים מנהליים. 
הירשמו למחזור הבא של קורס מזכירות וניהול משרד

קורסים נוספים

התחבר כדי להתחיל את הקורסים