קורס ניהול מדיה דיגיטלית

אחד המקצועות היותר מבוקשים היום בתעשיית השיווק והפרסום הוא מנהל קמפיינים באינטרנט. המקצוע נדרש וחובה במשרדי פרסום, במחלקות שיווק בחברות מסחריות, בחברות מדיה, וכמובן גם כעצמאיים בעלי עסקים שרוצים לנהל לעצמם את הקמפיין ולשווק את המוצר שלהם בצורה היעילה ביותר.

4 חודשים 15 מפגשי ערב
שעות ערב 18:00 -21:00
נתיבות / אופקים

הקורס מתאים ל:

למעוניינים לעסוק בהכנסה נוספת שתאפשר להם לשלב תחום זה ולשמש כפרילנסרים המתמחים בניהול המדיה החברתית בעלי עסק עצמאי לקידום העסק שלהם בערוצי הדיגיטל

מהם תנאי הקבלה?

מעל גיל 18, בעלי ידע בסיסי במחשבים ובדיגיטל

במה אוכל לעבוד?

פיתוח קריירה או הסבה מקצועית לתחום השיווק והפרסום כשכירים למעוניינים להקים ולנהל מדיה חברתית בעסק שלהם כעצמאיים

האם יש תעודה?

תעודה מטעם המכללה ‘מרכז קריירה’

  • מפגש פתיחה – מהו שיווק , פרסום מכירות ויח”צ עבור העסק שלי – ללמוד לעשות שיווק נכון ובקלות !
  • פרסום ויחסי ציבור איך עושים זאת נכון בעסקים -יח”צ ללא עלות
  • כלים לגיבוש אסטרטגיה מול כתבים ועורכים כמותג בתחום
  • מהו מותג ואיך בונים אותו ויזואלית – בנייה,
  • הקמת עמודים עסקיים ברשתות חברתיות באופן המותאם לעסק
  • כתיבה שיווקית ועבודה על תוכנת עריכה ועיצוב
  • איך בונים דפי נחיתה , אתרים , כרטיס דיגיטלי
  • הכרות עם מודעות פרסום ומה נכון עבור העסק שלי ?
  • השוואה בין גוגל לרשתות אחרות
  • איך משווקים במדיה החברתית וכלים לבניית מודעות פרסום בכל המדיה החברתי ת
  • מה ההבדל בין שיווק אורגני לבין שיווק ממומן ברשתות החברתיות :
  • פייסבוק , אינסטגרם , יוטיוב , ווצאפ
  • בניית תוכנית עבודה שיווקית מותאמת לעסק שנה קדימה
  • מפגש סיכום חלוקת תעודות והצגת תוצרי למידה של המשתתפים בקורס
הירשמו למחזור הבא של קורס ניהול מדיה דיגיטלית

קורסים נוספים

התחבר כדי להתחיל את הקורסים